Pages

Sunday, December 25, 2011

Alhamdulillah :)

Assalammualaikum :D *rasanya nie first time aq bagi salam dalam blog xD
kayy baca tajuk pun mesti korang dah boleh agak kan. yee apa lagi, mestilah pasal result PMR.
Alhamdulillah dapat 8a. tapi aku taklah segembira yg disangka. yee, aku ambik arab dan arab aku c T.T
memang aku takpernah target dapat A untuk arab, tapi aku jugak takperrnah target dapat c. tapi biorlahh :D
waktu ambik result tu kan. aku langsung tak rasa apapa, sedih pun tak, happy pun tak. orang yg tengok mesti rasa aku bajet dan tak bersyukur kan :D agakk dah =='
kayy lepas dapat result terus siap nak balik, buat apa tunggu lamalama kan.
Ontheway nak balik baru teringat nak text Hidayah Zaha sebab dari dulu lagi dya dah suruh aq text dya bagitahu result. budak nie pulak awalawal dah mesej aku
hahaha nie mesej pertama dya pada 10:37 am
" Cajleen result? :O " 
haha time tu aq baru ontheway nak pi sekolah, dalam kereta lagi. pastu mesej kedua dya pada 10:58 am
" Woi dpt berapa? "
time nie pulak dah sampai sekolah, tengah tunggu cikgu lah. bukan main lama lagi tunggu cikgu -..-  *sigh
mesej yg seterusnya pada 11:47 am
" Dah dpt? :3 "
hahahaha tak penyabor kan dya ? :3 choii
okayy balik rumah pastu mak cium :* hahaha mak iteww sweet kan
tapi lepastu mak tanya result kawankawan semua -.-
ohh mak, elin tak ambik kisah pun result derang -.-
hahaha sebenarnya tadi aku nak cepat sangat balik, tu yg tak ambik kisah pun result derang. kenapa nak cepat balik ? sebab malu lahh kalau lagi ramai orang tanya dapat berapa :3

then bila dah masuk bilik, rasa mcm hidup kembali, tadi mati. mwehehe xD
hahaha, time tu lah aq baru berfikir secara rasional. dengan cara : bermonolog
atau dalam bahasa lain : cakap sorangsorang :D
hahaha aku tengah muhasabah diri lettuw -.- LOL
actually aku memey suka buat benda macam tu, cakap sorangsorang itu seronok :D hahaha
bilaa dah rasa hidup kembali, baru ada mood nak bukak facebook. orang pertama tanya kat facebook, Fadzley Nazrey. choii malu jugakk lah nak ckap kan, hahaha -.- tapi takpaa lah bersyukurr okayy :D
then lepas tu dengar azan zohor kan, terus je solat takdaa tangguhtangguh dah. sazleen nak jadi budak baikk :D
hahaha konklusinyaa : bersyukurlah dengan apa yg anda ada, bukan bersyukur dengan apa yg anda harapkan :D stayy strongg sazleen xD fighting !!

No comments:

Post a Comment