Pages

Tuesday, January 3, 2012

2011 Is A Great Year :D


assalammualaikum :D
entry sepatutnya dibuat waktu 31/12/11 haritu. tapi tak sempat, sebab aku busy gilaa T^T
entahlah parents aku nie, timetime cuti nak habis nie lah, depa rajin gila nak bawak jejalan kan -.-
tapi okayy lettuw daripada takdapat keluar langsung kan xD hehehe
Seperti tajuk di atas, yaa 2011 is GREAT, AWESOME, MEANINGFUL, etc..
takboleh puji lebihlebih nanti 2012 marah xD hahaha
2011 membawa banyak perubahan dalam diri aku, mesti ramai yg perasan.
banyak gila yg lain okayy. kadangkadang bila aku ingat balik apa yg dah aku buat time form1 and form2 dulu. ohh sungguh tak matang -..- hikhokk
aku banyak buat salah kan ? even in 2011 aku still buat salah. nobody perfect dudes xD
yg aku tahu dan yakin aku dah lain kan kan :3
yaa aku makin matang untuk menilai sesuatu, benda patut buat ataupun tak.
aku pun tak tahu darimana datang kematangan tu. maybe sebab along dah takdaa kat rumah.
so aku seorang jelah anak perempuan yg ada kat rumah kan. but still kerja rumah mak yg buat :3
sorry mummy :D lebiu lebiu <3
btw dalam tahun 2011 jugak aku kenal ramai orang :D
yaa kawan baru. yg bukan dari kelas aku lah. sebelum nie aku pemalu kan kan :3 hikhok <-- kayy nie tipu xD
hahaha sesungguhnya perubahan membawa kebaikan :D tapi tengok jugaklah perubahan yg macammana kan :3 seriously PEOLE NEED CHANGES IN THEIR LIFE :D

No comments:

Post a Comment