Pages

Tuesday, November 20, 2012

Lets Figure It Out !

Assalammualaikum manusia :D
Tajuk tu sepatutnya : Lets Make Out :3
Hahaha LOL jokingjoking :*
Actually takdaa benda pun nak kata.
Just that tetiba je rasaa rindu nak tulis blogg nie haaa :)
terharu tak terharu tak ?
hahaha.
Okayy so harinii pagipagi aku cadang nak tengok running man.
err tapi tak jadi pulaa atas sebabsebab yang aku sendiri tak dapat nak kenal pasti -.-
hahaha
so then aku teringat balik nak cari link yang aku selalu gunaa untuk cari korean reality show duludulu tu
but malangnyaa jenuh aku perahh otak pagipagi ni, tapi still tak dapat jugakk.
cari and cari and cari and cari and cari and cari and cari and cari
aku jumpaa bendaa lain pulakk :O
bendaa yang sangat awesome pada aku xD
that is :
goodreads.com
dya macam satu social network.
yang memperkenalkan bukubuku and quotes from the cendekiawan
hahahahaha
bendaa ni memang nampak noob
tapi pada aku yang nerd ni, pastinyaa benda ni sangatlah awesome
ahhaa aku memang sukaa bendaa quotes ni.
cause sometime only orang yang truly in the situation je yang akan truly understand what it exactly means.
awesome kan ?
bertambah awesomee lagi bilaa aku bukak bookmarks tu dya direct ke 'Quotes for Dream'
and some quotes tu like directly masuk ke hati aku.
lama aku stuck dekat situ sematamata nak baca quotes dya yang like berbillionbillion tu.
and ada satu quotes tu yang memang buat aku like saying so trueeeeeee :3


tepat sekali yang dya cakap tu dengan apa yang aku rasa sekarang.
apa yang terjadi itu tak penting.
yang penting everyone should be brave enough to do something that they think it is true.
we cant discover whether it is true or not if we not brave enough to face it on our own foot
so now, aku akan cuba.
supaya aku tahu apa yang terjadi sebenarnya.
supaya aku tak lagi dalam keadaan tertanyatanya
supaya takdaa orang boleh mainkan perasaan aku lagi
supaya lepas ni aku boleh jadi even lebih matang dari ni
In shaa Allah :')

No comments:

Post a Comment