Pages

Tuesday, November 13, 2012

They Know My Name

Assalammualaikum dear readers :)
Life keep me up good right now.
So how you doing ? Anything change ?
hahaha cut the crap so lets get this start :D

So sekarang aku pun dah sampai rumah and yaa harini raya haji :D Salam AidilAdha :)
Alhamdulillah, praise to Allah sebab aku pun dah baik dari demam and flu and cough and such.
Teringat balik how demam teruk aku haritu. With kuarantine sampai aku tak dapat nak join tangkap gambar kelas haritu. Ohh yeaa, guys 404 handsome handsome belaka bila pakai kemeja :) ikhlas ni ikhlas
Kuarantine for 5 days actually make me trully suck. With study yang macam tertinggal jauh plus minggu depan dah exam. Final SEM pulak tu sayangg oi, taktahulah result macammana. And then when aku masuk kelas, dengan suara aku yg still lemah tu, I still remember guys cakap aku berubah -.-' LOL dyaorang rindu suara aku yg 'merdu' tu kot hahaha. imagine Sam boleh tanya 'Sejak bila kau berubah sazleen?' hahahaha *troll face* and Faris Rosidi berkata 'Tak payah nak sayu sangatlahkan suara kau tu' hahaha lawak kayy lawak ._.
So harini rasa macam nak imbau balik kenangan kenangan kat MRSMPH ni, yelaahh dah nak habis form4 dah kan. ingat lagi time sambutan raya tu ? seronok gilaa. rombongan satu kelas pergi kelas form 1 and form 2. bukannya nak makan or apa pun. just jalan jalan, buat bising, tangkap gambar and then pergi kelas sebelah :D hahaha everyone were liked crazy, laughing and laughing all the time :)
and time dekat kelas 402 pastu ada Pak Hassan and kitaorang acted like he is not there. selambaa je gelak gelak tangkap gambar and then blahh :) gilaa gilaa
# 404rians-the guys

# imma with LDP. Hidayat Ali Hassan :)

# Imma with the propa much. Arif Everia ;)

# 404rians with Cikgu Gee and Cikgu Alia :)

# With Mrs Mastura and Mrs Hajar :D

# With Tchr Zu and Tchr Nurul and the BWPs session '11 and '12 :3

# With Abang Akmal and Abang Hasif :)
# 404rians-the girls :)


kenang lagi kenang lagi kenang lagi. haa time highlanders super cup tuu :D memang tak boleh lupaa lah kan. how kitaorang sorak kemain kuat sampai like nak terkeluar anak tekak because jerit kuat gilaa kan. even kitaorang tak sehebat kelas kelas lain. but kitaorang punyaa semangat tu paling kuatt aku rasa :)
sampai ada pulak yang kata " 404 paling alim, tapi paling capub " hahaha. well students kitaorang memang baik baik semuanya. and just kitaorang je yg paham how our class were actually like :D
ohh yea time highlanders tu yg kitaorang jalan depan khemah urus setia when suddenly Zul Farhan said on the loudspeaker " Haa nampaknyaa sazleen dah datang untuk beri dorongan kepada Pak Din. " sounds like that I think.
hahaha okayy lawakknyaa :D and on that day jugak yang Qisty mengaku dya slim macam tiang khemah sebelah dya tu. ohh sungguh perasannya dirimu :P 





see our cute faces LOL xD
mukaa kepenatan plus excited nak menjerit
well tapi suara aku tak hilang pun even aku antara yg paling kuat jeritannya
dah macam orang histeria pun ada.
well maybe ni nikmat Allah kepada aku.
suara susah nak hilang.
Alhamdulillah :')

then recall balik recall balikkk. haa time the all 404 girls pakai baju merah tuu.
we got something like a photography session in the hostel xD
weehuuu, lots of fun during that moments :P
I cant say muchh, just let scroll down and sneek into the pictures.
ohh and admit our awesomeness xD LOL -.- hahaha





































No comments:

Post a Comment